Muutos Konecranesin johtoryhmässä

Stock exchange releases

KONECRANES OYJ PÖRSSITIEDOTE 1.7.2021 klo 9.30

Muutos Konecranesin johtoryhmässä

Konecranesin henkilöstöjohtaja ja johtoryhmän jäsen Timo Leskinen on päättänyt jättää tehtävänsä ja siirtyä toisen yhtiön palvelukseen. Hänen viimeinen työpäivänsä Konecranesilla on 30. syyskuuta 2021.

”Timo on ollut Konecranesin johtoryhmän arvostettu jäsen kahdeksan vuoden ajan. Haluan kiittää Timoa hänen panoksestaan Konecranesin hyväksi ja toivottaa menestystä hänen tulevalla urallaan” sanoo Konecranesin toimitusjohtaja Rob Smith.

Konecranes nimittää seuraajan myöhemmin.

KONECRANES OYJ

Rob Smith

Kiira Fröberg, sijoittajasuhdejohtaja, puh. +358 (0) 20 427 2050

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille. Vuonna 2020 konsernin liikevaihto oli yhteensä 3,2 miljardia euroa. Konsernilla on noin 16 600 työntekijää 50 maassa. Konecranesin osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR).

www.konecranes.com